Woensdag ons wandeling om Mount Manganui

11 augustus 2022 - Tauranga, Nieuw-Zeeland

Ik en mijn zus waren vroeg uit de veren Sjaan moet naar school en Degen naar zijn werk maar vanmorgen hebben mijn kids  lekker uitgeslapen.

Net voor de lunch zijn we richting mount manganui gegaan eerst hebben wij heerlijk geluncht met zijn alle . Dat is hier wel heel duidelijk alles draait om eten maar ik denk dat ook wel bij hun cultuur hoort .  Op elke hoek van elke straat is er of een restaurant of een eetcafe je kan het niet zo gek bedenken want dat is hier te vinden en de nieuw Zeelandse gaan uit voor ontbijt lunch en diner dat maakt ze niets uit ... Dat vonden Lianne en Thomas een beetje gek voor Ontbijt naar een Restaurant maar dat is hier heel normaal... Nou ja genoeg nu over eten ..🤣🤣🤣

Ons volgende doel was vandaag een wandeling om Mount Manganui het is echt prachtig en soms zijn er ook zeehondjes of pinguïns.. Was een prachtige wandeling en hebben heerlijk op het strand onze namen in het zand geschreven. Zo gek dat het hier winter is je ziet mensen allemaal in korte broeken en hemdjes .... Volgende week gaan wij hem beklimmen... Lianne is er niet zo mee eens want het is een beste wandeling maar de uitzicht is geweldig 😍😍.

Op de terugweg even wat boodschappen en Sjaan ophalen van de bus en vroeg eten want om 18.30  gingen wij met Degen naar de Film Topgun. Wat een prachtige spannende film waren tien uur thuis en lekker ons bedje in .....

1. Jimke, Rianne en kids:
    12 augustus 2022
    Leuk om jullie verhaal ook te volgen!
    Veel plezier daar, lekker genieten!
  2. Marijke:
    Ha Jenny, Lianne en Thomas,
    Wat super leuk om jullie zo te kunnen volgen. Echt fantastisch dat jullie nu in NZ zijn. We zijn stiekem best jaloers ;) Heel veel plezier en geef Maryana, Degen en Sjaan een heel dikke knuffel van ons. Veel liefs!
  3. Patricia:
    12 augustus 2022
    Wat leuk om jullie belevenissen te lezen!!