Goede nachtrust

11 augustus 2022 - Tauranga, Nieuw-Zeeland

Zondagmorgen 11 uur zo heb bijna de klok rond geslapen... Maar moest ook heel wat slaap inhalen 😫.

Ik ging eruit en mijn zus ging ontbijt voor mij maken zo lief... De kids lagen nog maar dat duurde niet lang daarna kwamen hun er ook aan👍

Mijn zus had een goed idee s'middag even naar buiten voor een beetje frisse lucht dus naar de zee konden we even uitwaaien..

Aangekomen bij het strand moesten we allemaal even de schoenen uit doen en met de blote voeten in het zand..  Gelukkig was het ook niet koud en het voelde wel lekker na zo'n lange reis. Daarna wouden Thomas en Degen naar de skatepark en wij ( de dames) gingen even shoppen heeeel vervelend.... Wij hadden ook aan de jongens gedachten want mijn zwager had wel een skateboard maar die was niet meer goed.

Wij hadden bij een winkel een nieuwe voor Thomas gekocht hij was ook echt niet duur maar hij was er zo blij mee . Hij had al tegen Degen mijn zwager gezegd kunnen wij niet mijn moeder bellen om te vragen als ze wil kijken voor een nieuwe skateboard want deze is echt slecht 😱dus zijn dag kon niet meer stuk.

1. Liesje:
    Hoi, wat een reis zeg.
    Fijn dat jullie goed aan gekomen zijn en de bagage ook.
    Leuk dat we nu jullie een beetje kunnen volgen 👍
    Lieve groetjes van.
  2. Sandra:
    11 augustus 2022
    Lekker genieten met z'n allen. We blijven jullie volgen, en zijn benieuwd naar de verhalen en foto's. Erg leuk. Groetjes aan iedereen daar. 😘
  3. Annemarie Sipma- van der Bend:
    11 augustus 2022
    Fijn Jennie, dat de reis zo goed gegaan is. Nu maar lekker genieten van alles. Hebben jullie wel verdiend! Hier is het "lekker" warm, we smelten nog net niet. Dat blijft jullie dus bespaard! Veel plezier en de groetjes van Wiebe en mij
  4. Patricia:
    11 augustus 2022
    Wat goed om te horen dat jullie lekker aan het genieten zijn en leuk om zo een beetje op de hoogte te blijven.
    Heel veel plezier en met elkaar genieten daar, groetjes.....
  5. Henny Mast:
    11 augustus 2022
    Mooi te horen dat jullie genieten.
    Fijn dat we jullie zo kunnen volgen.
    Maak er een mooie vakantie van!!
  6. Minke Rozenberg:
    Hey Jenny en kids

Wat ontzettend leuk om deze reis met jullie te volgen. En super dat de vliegreis goed is gegaan nu heerlijk genieten😘😘