Laatste dag in Tauranga

1 september 2022 - Tauranga, Nieuw-Zeeland

De laatste dag in Tauranga morgen gaan we richting Auckland

Maryana zal ons brengen en een leuke dag van maken en dan naar een Hotel die ons om half 4 s’ochends met een shuttle naar het vliegveld omdat wij moeten er om 4 uur zijn.

Laatste dag je weet dat het gaat komen maar toch wil je de hele vakantie er niet over na denken en in het begin lijkt het zover weg maar dan is het in een keer daar en de koffers moeten allemaal weer ingepakt worden . Maar de mooiste ding wat ik gaan meenemen naar huis is de herinnering die wij alle 3 in ons hart hebben opgeslagen voor altijd .. Er zijn geen woorden voor hoe dankbaar wij zijn en hoe fijn wij het hebben gehad .

Vooral al dat gelach er is volgens mij geen dag voorbij gegaan dat wij niet ergens om heb moesten lachen…Of zoals Sjaan altijd zei “Aunty Jenny” want ik was weer aan het zingen en dansen dat Sjaan altijd zo om moest lachen….

"Silly Auntie" was het dan🤣🤣 Dat ga ik ook heel erg missen… Ik heb echt genoten even geen stress gewoon lekker leven puur genieten.

Alle mooie ontmoetingen met oude bekende en alles aan mijn kinderen kunnen laten zien alle dierbare plekken die voor mij zo bijzonder waren en nog zijn.

Ook al vinden we het ook heel fijn om weer naar Nederland te gaan weer naar onze familie en vrienden en het gewone leven weer oppakken zal dit voor mij en Lianne en Thomas een hele bijzondere vakantie blijven.

Het is ook een tijd geweest om even goed over na te denken en even toch terugkijken over de afgelopen anderhalf jaar… Een jaar die heeft ons zo ontzettend sterk gemaakt en heeft ons laten zien dat wij met zijn drietjes de wereld aan kunnen..haha hebben we nu toch wel bewezen om naar de andere kant van de wereld te gaan😉🥂 en wat de toekomst ons gaat brengen dat zullen we zien.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl