Cadeau voor mijzelf....

31 augustus 2022 - Tauranga, Nieuw-Zeeland

Woensdag overdag hebben we niet zoveel gedaan want wij hadden ook heel wat drukke dagen achter de rug en over een paar dagen is het ook alweer het einde van onze vakantie,😢.....  Wij zijn even naar de historische stadje in Tauranga voor Lunch waar ik ook allemaal herinnering van vroeger hebben Thomas ook blij gemaakt en bij de skatepark afgezet die iets verder op was. In de historische stadje daar is nu een bakker die hebben de beste Donuts van heel nz.😍😍Nou ja dat vinden wij dan Haha. Wij hebben heerlijk buiten gezeten en warm dat het was bijna 20°C en de zon was zo krachtig en warm.

Toen even wat boodschappen en weer naar huis.

Maar ik ga niet weg voor dat ik iets heel graag wil.... Iets waar ik heel wat jaren mee rond heb gelopen ... Iets dat een hele mooie betekenis heeft .. Gelukkig is het ook nog gelukt net als het zo had moeten zijn...

Een Tattoo net boven mijn enkel en niet zomaar een...Een Silverfern...Een teken van Nieuwe zeeland

Een Maori gezegde is ..

"Mate atu he tetakura, ara mai he tetakura’ When one fern dies, another emerges.

The silver fern has been accepted as a symbol of New Zealand’s national identity since the 1880s. The elegant shape of the fronds stood for strength stubborn resistance, and enduring power.

Zo zien ik het ook door alles wat is gebeurd de afgelopen jaar ... Is het nu tijd voor een nieuwe begin . Ik heb nu de kracht om alles achter mij te laten en begin met mijn nieuw fern een nieuwe begin in mijn leven.

Mijn zilverfern tattoo is ook uniek en heeft 26 takjes dat is hoeveel jaar ik al weg ben uit nieuwe Zealand en mijn roots liggen toch daar in Aotearoa my homeland vond ik het wel mooi om dit op mijn lichaam te doen. Degen mijn zwager heeft een vriend die een geweldige tatoeëerder is een ook een geweldig kunstenaar met een airbrush. Hij is nog bezig met een op Degen zijn been en hij is echt heel gaaf een grote leeuw op zijn kuitbeen en gelukkig had hij wel tijd voor mij. Ik wou het juist in het laatste week omdat ik dan ook niet zit met zwemmen en zo.

Tot mij grote verbazing deed het ook geen pijn natuurlijk voel je het wel maar was echt niet zo erg als ik had gedacht .

Hij had ook mijn oude tattoo op mijn arm bijgewerkt en de lijnen even strak gemaakt waar ik super blij met bent.

En natuurlijk super blij met mijn resultaat van de zilverfern hij heeft hem echt mooi gemaakt precies zoals ik het wou..😍 Zo heb ik altijd een stukje Nz bij mij.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade