Waterval

1 september 2022 - Tauranga, Nieuw-Zeeland

Vandaag heeft Degen mijn zwager een dag vrij genomen om iets met ons te doen en Sjaan heeft een studie dag van school dus kunnen we mooi op uit allemaal samen.

Eind van de morgen is Thomas bij hem achterop de motor gesprongen en wij meiden in de auto om richting een waterval te gaan in de buurt van Tauranga.

Thomas was weer heel enthousiast omdat hij vindt het geweldig bij zijn oom achter op de motor.( Echt heel stoer van hem)

Aangekomen bij de waterval moesten we een hele stuk naar beneden lopen in een soort of Riviera... Na heel veel trappen kwamen we bij de bodem echt prachtig het waterval bestond uit 3 delen..

Zo mooi rustig met het gekletter van het water en allemaal prachtige bomen en vogels ... Degen ging ook nog een plank challenge aan met Thomas op de brug ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚Degen had gewonnen ๐Ÿ’ช.

Maar ook ik wist wat naar beneden gaat moest ook wel omhoog.... Aangezien wij ook de Mount Manganui wil lopen is dit een goede manier om te oefenen ๐Ÿ˜ฑ

Na heel veel trappen naar boven waren we boven gekomen ik en Maryana bijna buiten adem๐Ÿ˜…๐Ÿ˜… Ik vindt naar boven niet zo erg maar al de trappen het viel echt niet mee maar was wel zeker de moeite waard omdat het was prachtig om te zien.๐Ÿ˜๐Ÿ˜