Week naar mijn Broer en Schoonzus

13 augustus 2022 - Kawerau, Nieuw-Zeeland

Zaterdag heeft mijn zus ons bij mijn broer en schoonzus gebracht in Kawerau de plek waar ik als baby ben opgegroeid.

Was ongeveer een uurtje rijden van Tauranga naar Kawerau.

Wij kwamen om 12 uur aan en Marge mijn Schoonzus had het lunch al klaar staan allemaal lekkere broodjes ( Allemaal zelf gemaakt) en kaas en worst en van alles Siete mijn broer zijn zoon Codey kwam ook even langs met zijn vrouw en kinderen .

Die heb ik in 13 jaar nooit weer gezien was super gezellig en hebben even bijgekletst. Hij heeft ook twee kinderen een meisje en een jongen, Duurde even maar ik zei tegen Thomas ga maar even laten zien wat jij allemaal op je skateboard kan en toen was het ijs gebroken en ze stond  allemaal buiten te chillen....

Daarna ging Codey en de familie naar huis en wij zijn even een blokje om gaan lopen ook naar het huis waar ik als baby bent opgegroeid want dat is maar een straat hier vandaan.

Toen naar een reserve zoals het hier heet met prachtige bomen en tuin echt heel mooi om daar rond te lopen ... Liep ook een hele kleine  river erdoorheen en echt het water was zo helder en heel rustig je kon alleen de vogels horen fluiten.

Toen ging mij zus en zwager weg want die hadden een verjaardagsfeestje hier in de buurt.

Marge had s'avonds voor ons gekookt super lekker was wit en zwarte rijst met groente en garnalen... Zij is echt een geweldige kok.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sandra:
    16 augustus 2022
    Leuk om de verhalen te lezen. Wat fijn dat je je familie allemaal kunt zien Jenny, en wat leuk dat Thomas en Lianne ook een goede klik met hun neven en nichten hebben Geniet van jullie tijd samen.