San Francisco to Sydney

4 augustus 2022 - Sydney, Australië

Op na het volgende vlucht dit wordt een lange met 15 uur voor ons 😱😱. Bij de gate zatten wij te wachten ze hadden wat vertraging omdat de vliegtuig nog moest schoongemaakt worden.... Lianne en Thomas kon hun ogen zo wat niet open houden en recht op zaten ze te slapen ... 😴😴 Ik zat maar te denken ik hoop zo dat wij zo het vliegtuig in kan kunnen we misschien nog wat uren slapen voor de wij over onze slaap heen zal zijn...

Eenmaal in het vliegtuig lag Lianne al te slapen voor de take off volgens mij heeft ze daar niets van meegekregen.. Het was inmiddels donker buiten en al die lichtjes van San Francisco was adembenemend...

Al snel kregen we eten noodles dus ik de kinderen probeer maar wakker te maken voor wat eten....( Achteraf had ik ze beter had laten slapen😩) Want het was niet te eten zo vies.... Maar gelukkig wij hadden ook geen honger. Ik zat aan de stoel aan het middenpad maar had bedacht als ik in het midden ging zitten konden de kinderen tegen mij aan hangen en slapen...

Na wat uurtjes slapen en wat hebben gegeten en 5 film kijken waren de 15 uur gelukkig voorbij Wat een almachtige lange vlucht ongelooflijk ... Nog een tussenstop bij Sydney en dan zijn we er is best wel een gek idee...Â