Reis naar nz Amsterdam naar San Francisco

4 augustus 2022 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Na een nacht bijna niet hebben geslapen en elke uur voorbij zien gaan op de wekker ging de wekker eindelijk af om 7 uur. Allemaal even onder de douche en de laatste dingen ingepakt en wachten tot Aafje en Wiebe ons op zal halen om naar het treinstation te gaan.

Aangekomen op het station waren wij mooi op tijd en moest even wachten tot wij in kon checken want wij moesten in de dal uren reizen Ivm de jongeren kaart voor de kids maar wij waren niet de enige want er stond meer mensen te wachten . Klokslag 9 uur kon we inchecken en toen kwam de trein al aan dus snel met de koffers erin en  door de raam even voor het laatste keer Aafje en Wiebe uitzwaaien en op naar Schiphol op naar onze nieuwe adventure.....

Tien voor drie ging onze vliegtuig de lucht in. Na anderhalf uur wachten om door de douane te gaan waren wij airside... De eerste wat wij meteen tegen kwam waren zoals ze hier zeggen de golden arches van de mc ... Aangezien wij nog geen lunch hadden gehad dan maar wat bestellen en duur dat het was niet normaal🙈 ach ja wij hebben toch vakantie wie doet ons wat 🤣🤣🤣..

Na dat het eten op was moesten we naar de gate wij hadden een gate Change maar gelukkig had ik de app van Schiphol gedownload en die gaf mooi aan dat wij naar D47 moest wat helemaal aan de andere kant was van Schiphol...😅

Toen wij bij de gate aankwamen nog even een paar fotos van het vliegtuig maar konden al gauw boarden. Wij zaten helemaal achterin het vliegtuig in het middenpad met zijn drietjes dus snel de handbagage aan de kant en de kids meteen spelen met de tv scherm alle films uitzoeken voor de volgende 11 uur naar San Francisco 🤗🤗.

Al vrij snel gingen wij de lucht in en daarna kregen wij eten wij konden kiezen uit zoet zuur kip of groenten... Was best lekker maar de kinderen vonden het ijs het lekkerste.

Na 10 uren en 4 films later konden wij de landen inzetten want de pilot zei dat wij hadden een half uur ingehaald ✈️.

Wij moesten door de douane en de koffers ophalen en er weer inleveren gelukkig ging dit allemaal goed. Ze zijn daar heel streng wij moest bij de douane op de foto en onze vingerafdrukken doen wat ons een gevoel gaaf dat wij een of ander criminel waren👮‍♂️ maar gelukkig ging het allemaal heel snel .

Op het vliegveld van San Francisco kon je ook lekker naar buiten dus even wat frisse Amerikaanse lucht na de hele tijd binnen te hebben gezeten...

Lianne en Thomas had geen zin in eten dus hebben we alle 3 een powershake aardbei banana vanilla.... 🍹 Het was lekker maar super duur kwam er pas later achter 30 euro voor 3 kleine bekers😩.. Maar ja dan maar op de creditcard 💳...