Sydney Auckland

6 augustus 2022 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Aangekomen in Sydney🤗🤗

Gelukkig ging onze koffers rechtstreeks naar Auckland en wij hadden daar verder geen omkijken naar moest wel even door de scanners voor handbagage en door de porten maar dat was heel snel klaar👍

Het was ochtend in Sydney en met een prachtige uitzicht op het vliegveld en de vliegtuigen kwam de zon door de gigantische ramen.... Even met de kids wat eten en drinken en kon wij alweer snel richting de laatste gate...Was ongeveer 10 minutes lopen.. Aangekomen bij de gate dacht dat ik mijn telefoon kwijt was🙈 Dus Thomas ging hardlopen terug naar de restaurant om te zien als hij daar nog lag... Maar 2 telen laten kwam ik achter dat hij toch in mijn tas lag wel een beetje dom😫. Lianne ging achter Thomas aan om te zeggen dat ik hem al had maar Thomas was zo snel dat hij alweer bij de restaurant was .... Eenmaal terug waren ze beide niet blij met mij (pubers)😩......gewoon tot 10 tellen oh nee doe maar 100🙈

Maar ik was wel heel erg  opgelucht dat mijn telefoon er was. AirNz had ook nog vertraging en wij zijn pas anderhalf uur later vertrokken.

Was wel een hele fijne gevoel om te vliegen met air NZ zo bekend en kiwi's zijn oprecht zo aardig ...Untied was ook prima maar het blijven American zo over de top en overdreven.

Dit was ook een kleine vliegtuig met een gangpad de stoelen waren 3 om 3.

Dat kon je ook zo merken met opstijgen had wel meer turbulence. Maar viel wel wat mee...

Na 2 en half uur kwam het mooie Nz tevoorschijn  Aotearoa my home land.....

Ging bij mij  een paar tranen over de wangen geen verdrietig tranen maar tranen van geluk naar 13 jaar eindelijk weer terug ook al was het zo onwerkelijk en net als het allemaal een droom was kon ik nog niet met mijn verstand bij dat wij er waren.

Was wel wat bewolkt maar al die heuvels prachtige gezicht .. Lianne en Thomas waren ook heel erg onder de indruk oh mama wat is het hier mooi .... De pilot reep om Kia ora everyone welcome to Auckland Nz .