Donderdag naar Opotiki

18 augustus 2022 - Opotiki, Nieuw-Zeeland

Vandaag hebben mijn broer en schoonzus een dag vrij genomen en wij gaan naar Opotiki waar mijn oudste Zus woont.

Vandaag is het een natte dag zal de hele dag alleen maar regenen dus dat is het handig om op visite te gaan.... Mijn broer wou eerst met ons donderdag of vrijdag de zee op met de boot maar het weer werkt helaas niet mee en ze verwachten heel veel wind en regen.

10:30 zijn we vertrokken uit Kawerau is wel een dik uur rijden... Mijn zus heeft ons uitgenodigd voor Lunch dus wij hebben ook allemaal wat dingetjes meegenomen 😋.

Aangekomen in Opotiki kwam mijn zus al heel snel uit het huis ze was zo blij om mij te zien ... Een dikke knuffel en ze vertelde dat ze was heel erg zenuwachtig en vond het spannend om mijn te zien... Maar ik zei oh Hanneke ik ben het maar geen reden om zenuwachtig te zijn... Toen moest ze ook wel lachen🤣🤣. We hadden voor haar ook een paar kadootjes meegenomen en zij had voor Lianne en Thomas en voor mij ook een kleinigheidje (zo lief) .Na een bakje koffie en even te hebben geklets kwam de lunch op tafel zo lief dat ze ons hebben uitgenodigd... Na de lunch gingen de kids even in de relax stoelen en ik en mijn broer en zus hebben het over vroeger gehad . Haar zoon kwam thuis uit het werk en die had ik ook in jaren niet gezien. Wij zijn allemaal even op de foto gegaan en toen weer richting kawerau naar het zwembad maar op de terug weg zijn we nog even lang de graf gegaan van mij  vader om de kinderen te laten zien waar hun opa ligt maar omdat het weer niet mee zat zijn wij daar niet zo lang gebleven dus weer in de auto richting kawerau en weer even in de relax in de zwembad. Na 6 uur gingen we uit het zwembad en even naar Sid (mijn broer) zijn dochter die woont dicht bij het zwembad . Zij heeft 3 jongens iets ouder en iets jonge dan Thomas en Lianne dus er was heel snel een leuke klik en Thomas was al aan het gamen en in de garage bij de motors aan het kijken... Daarna tegen 8 uur snel even fish and chips halen voor avondeten .

Al een al een super leuke dag ook al heeft het de hele dag geregend.