Papamoa en Baywave

21 augustus 2022 - Papamoa, Nieuw-Zeeland

Vandaag gaan we naar papamoa want ongeveer een 20 minuten in de auto is van hier.. Degen zijn ouders zijn daar voor het weekend.Degen gaat op zijn motor en heeft gevraagd als Thomas achterop wil het is ook over de snelweg dus dan gaan ze ook wel heel snel 🙈 ... Maar dat zag Thomas wel zitten... Dus helm aan en jas aan en achter op .. Het is vandaag prachtige weer 20°C dus wij gaan even fish and chips halen en bij hun lunchen en omdat zij dichtbij de Zee zijn gaan we even een strandwandeling maken.

Ik heb Degen zijn ouders ook 13 jaar niet gezien dus toen ik uit de auto stapte kwam ze al aanlopen en dikke knuffels .

Haar worden was "you look amazing Jenny honestly wow" zo lief😌 toen kwam Thomas vertellen hoe geweldig het was op de motor en hoe snel Degen ging hij vondt  het echt geweldig nieuwe ervaring. Wij snel naar binnen voor dat de fish en chips koud zal worden. Na de lunch mocht Lianne ook even op de motor een blokje om zij vondt het ook geweldig maar zij is niet op de snelweg geweest gewoon de weg langs de strand🏍️🏍️

Toen ze klaar waren gingen we met zijn allen een wandeling maken  over het strand ... Het was eb dus hoog water maar het water was helemaal niet koud en heerlijk met de voeten ingezet en Thomas heeft mij ook nog nat gemaakt 💦.

Na een lange wandeling op het strand en afscheid genomen van Degen zijn ouders weer in de auto richting Baywave dit is een grote zwembad ook met golven en glijbanen (beetje al met Joure te vergelijken).

Na een paar uurtjes zwemmen gingen wij vanavond makkelijk doen met eten dus even Chinese gehaald en toen naar huis. De Chinese is hier heel anders maar wel lekker hoor.😋Wij kregen een bakje en liepen langs een buffet met allemaal Chinese en je kon zelf je bakje vullen met wat jezelf wou eten.

1. Annemarie Sipma- van der Bend:
    25 augustus 2022
    Jenny, volgens mij hebben jij en de kinderen een onwijs leuke tijd en dat is jullie zo gegund! Leuke verhalen heb je ook geplaatst. Ik weet niet wanneer jullie terug komen, maar dat zal wel niet zo lang meer duren, ivm scholen. Wens jullie alvast een goeie reis terug!!
  2. Vlekje:
    27 augustus 2022
    Hey Jenny, Thomas en Lianne!!! Groetjes van Vlekje en Daniek en mij! Ziet er gaaf uit daar en nog veel plezier! Enjoy!!!!! 😎