Lunch en famille bbq

28 augustus 2022 - Kawerau, Nieuw-Zeeland

Vanochtend weer vroeg in de auto want wij gaan naar een oude school vriendin van mij te lunchen zij woont tussen Whakatane en Kawerau in op de boerderij van haar ouders in een tiny house. Heb Louise al 13 jaar niet meer gezien zijn wel vrienden op Facebook en hebben zo wel contact.

Louise heeft ook net een nieuwe puppy en nog een hond en 2 paarden en allemaal kippen dus genoeg te doen … Aangekomen op de boerderij kwam ze al snel naar buiten wat een gave tiny house heeft ze ik heb ze wel eens op tv gezien maar nooit in het echt.

Terwijl wij de lunch tafel klaar zet en even bij gaat kletsen was Sjaan al Lianne en Thomas een rond leiding aan geven bij de kippen en beesten.

Zij heeft net een nieuwe puppy een Labradoodle wat een plaatje lijkt een grote knuffelbeertje en heel nieuwsgierig bleef hij rond ons lopen hij vond…Zo lief…🐾🐾

Na een heerlijke lunch kwam haar moeder ook even met paard en wagen zo schattig wij mochten allemaal even een rondje mee. Was jammer dat de velden nog te nat waren want anders hadden ze op een echte paard kunnen zitten maar dit was ook een super leuke ervaring.

Maryana had tegen mijn schoonzus gezegd dat we ongeveer half 3 in Kawerau bij het zwembad zal zijn voor de familie dag dus weer in de auto want het was al laat aan het worden.

Aangekomen bij het zwembad in Kawerau was Siete (broer) en zijn vrouw er al en een nicht Nicole ( Dochter van Hanneke ) met haar man en 2 kinderen en Degen was er ook want die was op de motor gekomen

We hebben de grote bbq gereserveerd wat mooi onder dak is en allemaal tafels.

Even laten kwam nog mijn neef (Codey) met zijn 2 kinderen want zijn vrouw moest nog werken maar die is later nog gekomen en nog een nicht van mij (Synthia) met haar 3 jongens en de vriendin van de oudste.

Dus eerst hebben we heerlijk gezwommen en gespeld met een bal en ondertussen even bijgekletst.

Ik was heel fanatiek met de balspel en deed Thomas en Lianne de hele tijd onder water drukken en heerlijk zit te ouwehoeren…. Is niet elke dag dat je  tijd kan besteden met je neefjes en nichtjes en de gekke tante mag spelen haha

Die vonden het ook geweldig met alleen maar lachen op alle gezichten…. Mooi gezicht om te zien de familie allemaal bij elkaar.

Toen was het eten klaar en Degen had even een kleine toespraak gehouden en was even stil voor het eten  en toen konden we allemaal aanvallen en van al dat zwemmen hadden we ook wel zin in wat.

Na het eten hebben de kinderen nog even gezwommen en wij hebben zit te kletsen Met elkaar. Er was ook een oude vriend van mijn ouders van vroeger hij hoort ook bij de familie.

Was zo leuk om weer de familie bij elkaar te hebben helaas kon mijn zus (Hanneke) er ook niet bij zijn want haar schoondochter die bij haar woont had Corona.

Maar toch fijn dat er zoveel mensen de tijd nam om even te komen en tijd met ons te besteden en voor Lianne en Thomas ook om dit kant van de familie te leren kennen…

Bij het afscheid hebben de kids allemaal snap accounts gewisseld en ze zouden nog contact houden.