De dag

27 augustus 2022 - Mount Maunganui, Nieuw-Zeeland

Zaterdag de grote dag….

Vandaag zal het gebeuren. Er is markt in Mount Manganui dus Thomas mocht weer bij Uncle Degen op de motor richting de Mount eerst daar even rondkijken er zijn ook allemaal foodtrucks dus ook maar even lunchen en daar stond hij in al zijn Glorie Mount Manganui …

Eerst even een voor selfie maken met elkaar van zo zaggen we er eerst uit en als we boven zal zijn weer een.

Wij hebben wel naar boven de makkelijkste weg nou dat zeiden ze maar ik vond het nog al pittig en vrij steil … Half wegen waren de meiden aan klagen omdat ze moe waren en Thomas was een beetje geïrriteerd aan raken want hij wou door lopen maar bij elke bankje gingen ze zitten…. Toen kwam Auntie met het geweldig idee om tegen de meiden te zeggen als ze tot de bovenkant niet zouden klagen en niet negatief zal zijn dan gingen we op de terugweg langs Starbucks voor koffie of warme chocomelk.. Wat een uitkomst 🤣 Ik zei tegen mijn zus jammer dat we dit niet bij het begin had gezegd want de meiden waren positief en het klagen was voorbij.

Boven op de berg wat een uitzicht geen worden voor was wel een beste klim maar zeker de moeite waard en ik had ook tegen Lianne en Thomas gezegd hoe onwijs trots ik was op ze en ook op mijzelf… Dit was mijn grootste doel in de vakantie en ik moet zeggen al was het niet altijd makkelijk ik heb het gehad en dat was een gevoel van een echte overwinning op mijzelf.

De terugweg ging wel iets makkelijker maar ook al was het naar beneden vond ik ook nog hier en daar ook nog wel heel stijl… Maar na ongeveer een uur uurtje waren we weer beneden en zoals beloofd aan de dames maar richting Starbucks .. Thomas ging weer op de motor dus ook hij had wat lekkers verdient en namen wij voor hem wel mee naar huis.

S’avonds hebben we lekkere Pizza avond dat iedereen hun eigen pizza ging maken dus lekker makkelijk en hadden we ook niet zoveel werk ervan. Dus al en al een geweldige dag hebben  gehad en de Pizzas waren heerlijk 😋🍕